1.Agent XXL 6/10
2.Twoje, moje i nasze 5/10
3.Ten pierwszy raz 5/10
4.Alex - sam w domu 3/10
5.Scooby-Doo 2/10
1.Big Momma's House - 4/10
2.Scooby-Doo - 2/10
3.Home Alone 3 - 1/10
4.Scooby-Doo 2: Monsters Unleashed - 1/10
Ty chyba żartujesz Smerfy 10/10? Ja bym dał 1/10 to jest taki badziew żebym normalnie chciałbym o tym zapomnieć ale nie mogę. To jest jakaś smerfowa parodia nie film. Za taką profanację smerfów powinna być kara śmierci. Zero nawiązania do materiału źródłowego a zwłaszcza w drugiej części. Vexy i Hackus oraz Śmiałek nie występują w oryginale.
1. Scooby-Doo 2: Monsters Unleashed - 5/10
2. Scooby-Doo - 4/10
3. Home Alone 3 - 3/10
4. The Smurfs - 1/10
1. Smerfy 6/10
2. Agent XXL 6/10
3. Alex sam w domu 4/10
4. Scooby-Doo 3/10
5. Scooby Doo 2: Potwory na gigancie 3/10
ogólnie miernota...
1 - Smerfy - 7
2 - Ten pierwszy raz - 6
3 - Smerfy 2 - 5
4 - Scooby-Doo 2: Potwory na gigancie - 5
5 - Twoje, moje i nasze - 5
6 - Chiłała z Beverly Hills - 5
7 - Scooby-Doo - 5
8 - Alex sam w domu - 5
9 - Agent XXL - 3
1. Agent XXL - 6/10
2. Twoje, moje i nasze - 6/10
3. Cziłała z Beverly Hills - 5/10
4. Ten pierwszy raz - 5/10
5. Smerfy - 5/10
6. Smerfy 2 - 5.10
7. Scooby Doo - 5/10
8. Scooby Doo 2: Potwory na gigancie 4/10
9. Alex - sam w domu